25 de febrer del 2011

Pa de motlle integral

Aquest és un pa de motlle integral amb una massa molt suau que permet treballar-la i donar-li formes diferents. Nosaltres avui hem provat aquesta. Què us sembla?

Ingredients:
- 2 cullerades d'oli
- 290ml d'aigua
- 1,5 cullerades de sal
- 2 cullerades de sucre
- 200g de farina blanca
- 300g de farina integral
- 1 sobret de llevat

Posem tots els ingredients a l'amassadora i un cop acabat el programa d'amassat dividim la massa en 5 parts.
Agafem cada peça i l'estirem una mica amb el curro fins a obtenir un rectangle d'uns 30cm de llarg per 8cm d'ample, més o menys. Llavors ja podeu enrotllar cada peça.

Col·loquem els 5 rotllets de massa en motlle.

Deixem llevar la massa durant 1 hora.

Precalentem el forn a 190º i ja podrem posar el motlle a coure durant 35 minuts,

Bon profit!!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs ha quedat espectacular!!

Xavier ha dit...

Doncs quina bona idea, en un principi pensava que li havíeu fer aqueix forma amb un motle especial i, després, en veure com ho heu fet he flipat! Ho provaré... Tinc un paquet de farina de forment xeixa que m'espera impacient!!!

el taller de cuina ha dit...

Jo també he flipat! quina xulada de pa! el provarem de fer!!

RUBEN ha dit...

Quina perfecció!! Ha quedat espectacular!! El faig aquest mateix cap de setmana! Ja us explicaré!

La cuina de l'Eri ha dit...

Quina passada... no en tenia ni idea de com ho havieu fet quan he vist la foto. em semble, perfecte!

Cristina ha dit...

HOla, gent! gràcies pel vostre comentari en el meu blog...ara tafanejaré el vostre que a primera vista m´ha encantat.

Una panaire convençuda!

Cristina

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Sou fantàstics fent pa.

Públic ha dit...

Ei! aquest pa integral té molt bona pinta, la forma és genial i sembla de ser suau i flonjo (cosa que a vegades em costa amb les masses integrals). Ho intentarem!

Alba ha dit...

Doncs em sembla espectacular! Molt bonic, sí senyors!

Petonets!

ANNAFS ha dit...

Quina forma tan maca, una gran idea!

Asela Masià ha dit...

L'altre dia estava pensant a fer un pa de motlle com els que venen envasats però natural i ací tinc la recepta. Jo en faig un a casa amb farina d'espelta però no m'ix tan tendre com el de les tendes, jo també el pose en un motlle com aquest, però la meua recepta només porta farina, aigua, sal i rent; no porta oli ni sucre. Serà per això que no ix tan tendre? Provaré la teua recepta. Una abraçada.

RUBEN ha dit...

Ei hola! Vaig fer el vostre pa! Boníssim! Aviat veureu el resultat al meu bloc.
Slts.
Ruben

Gent jove pa tou ha dit...

Ei Ruben, ja tenim ganes de veure el resultat!!!